Design van Busch-Jaeger

Design made in Germany

Design_

Een goed productontwerp is de garantie voor het succes van ons bedrijf. Daarbij oriënteren we ons op de behoeften, gewoonten en voorkeuren van gebruikers. Maak kennis met de bouwstenen van onze ontwerpfilosofie. 

Smarter together

Samen de toekomst vormgeven. Voor Busch-Jaeger betekent dat producten ontwerpen die bijdragen aan een hogere kwaliteit van leven. Zowel in openbare als in particuliere en commerciële ruimtes. En natuurlijk in het leven van elk individu. Ons duidelijk gedefinieerde designprincipe springt daarbij direct in het oog; we willen complexe zaken zoveel mogelijk vereenvoudigen. Tegelijkertijd streven we ernaar om onmiskenbare esthetiek van hoge kwaliteit te ontwikkelen. Deze uitdaging inspireert en motiveert iedereen binnen onze organisatie, en heeft ons tot toonaangevend merk in de Smart Home-sector gemaakt. Hoogwaardige vormgeving is de garantie voor ons succes. En al meer dan 140 jaar staat Busch-Jaeger voor een uitmuntend design met een herkenbare identiteit: inspirerende technologie die emoties opwekt. 

Kwaliteit en vertrouwen

Design deurbel van Busch-Jaeger

Bijzondere kwaliteit. Voor ons geen toeval, maar het resultaat van een goed idee. 

 

Overtuigende kwaliteit was altijd al de basis voor menselijk vertrouwen. Daarom is de kwaliteit van het materiaal voor ons uiterst belangrijk in het ontwerpproces. Wij geloven namelijk dat alleen op basis van duurzame materialen en de perfecte afwerking ervan een resultaat kan worden behaald dat betrouwbaar levert wat het belooft: de ultieme productbeleving. 

Samen ontwikkelen we de open ruimtes van morgen.

Onze holistische designfilosofie volgt onze belofte om op intelligente wijze zowel vorm als functie in design mee te nemen. Een perfect voorbeeld daarvan is ons ruimtesturing, die esthetiek en intelligentie op een unieke manier combineert en zo intuïtief meer vrijheid in ruimtes biedt. Want onze missie is pas geslaagd als het product zich perfect aanpast aan individuele wensen. 

Gebruiksgemak & lifestyle

Een ruimte is altijd een compositie. Tot in het kleinste detail. 

 

Voor ons begint schoonheid bij de schakelaar, maar eindigt het allesbehalve bij de pure functionaliteit van het product. Want qua design zoeken we altijd naar het potentieel, waardoor een gebruiksvoorwerp aantoonbaar veel meer wordt dan dat. Wij vormen een schakelaar tot een functionele en esthetische highlight die integraal onderdeel wordt van het dagelijks leven. 

Creatieve vrijheid die verrassend nieuwe mogelijkheden en ruimtes creëert.
design woonkamer met planten, moderne deur en een schakelaar

Tijdens ons creatieve ontwerpproces spelen balans en contrasten een cruciale rol. Zo creëren wij zinnenstrelende resultaten die niet alleen voldoen aan de wensen en voorkeuren van onze klanten, maar ook de complete ruimtecompositie verrijken. Elementen die passen in ieder interieur. 

 

˚
Ons design is consistent en creëert de basis voor een volmaakte productervaring.
Dörte Thinius, Head of Product Design
Awareness & perspectief

Nieuwe toekomstperspectieven zijn bij ons een traditie. 

 

Wij handelen zo bewust en verantwoord mogelijk. Dit is een van de redenen waarom het Cradle to Cradle Products Innovation Institute onze future® lineair-lichtschakelaar studiowit heeft bekroond met het Basic Certification Level. Design dat zowel indruk maakt met esthetiek als duurzaamheid. 

s
Diversiteit in haar mooiste vorm

Met een grote verscheidenheid aan producten bieden wij de mogelijkheid om ruimtes te transformeren tot een thuis. Ons design overtuigt door duidelijkheid en functionaliteit – de harmonie van esthetiek en techniek komt overeen met onze uitgekiende ontwerpfilosofie. 

Een spannende blikvanger, absolute functionaliteit – onze producten maken ruimtes mooier, persoonlijker en slimmer. Wij willen de uiteenlopende behoeften van onze klanten beantwoorden met een even divers en toch overzichtelijk aanbod. Omdat eenvoud ook mooi kan zijn. 

˚
Wij geloven dat design een sleutelrol speelt bij het vertalen van geavanceerde technologie in producten die perfect zijn afgestemd op de behoeften van onze klanten.
Alexander Grams, Global Head of Marketing, Communication and Product Design
˚
We streven ernaar om meerwaarde te bieden – niet alleen op het gebied van functionaliteit, maar ook op het gebied van esthetiek.
Mirko Simon, Head of Marketing Communications Crossmedia