De bestelling kon niet worden verzonden.
De bestelling is succesvol verzonden.
Presentaties en evenementen.
Na veertien weken bouwtijd opende in november 2011 de vernieuwde showroom en het visitekaartje van het Miele verkoop- en servicecentrum in het noorden van München, dat mede als inspiratiecentrum dient voor distributeurs en eindklanten.
De sfeervolle productexpositie met zo'n tweehonderd apparaten geeft ook een indruk van de kwaliteit, veelzijdigheid en elegantie van het Miele-portfolio. Het zwaartepunt ligt bij de inbouwapparatuur voor keukens uit het hoogste prijssegment, waarbij echter ook de middel- en comfortklasse ruim vertegenwoordigd zijn. Op de agenda staan bovendien scholingen voor distributeurs, kookevenementen, wijnproeverijen en andere evenementen rondom het thema keuken en genieten.
In de nieuwe showroom wordt de stijlvolle, hoogwaardige keukeninbouwapparatuur in scène gezet.
Voor de bij het merk Miele passende sfeer zorgt de overwegend in wit vormgegeven impressie met onopvallende contrasten in zwart en edelstaal onder een rode plafondspiegel. De expositieruimte heeft een oppervlak van ongeveer zevenhonderd vierkante meter.
Geïntegreerde producten van ABB en Busch-Jaeger:
Busch-ComfortTouch®
KNX-sensoren
Sensoren uitgevoerd in het schakelaarprogramma future® linear