Installateur te zien voor ProService portal

HET PORTAAL VOOR INSTALLATEURS

ProService-portaal

Ontdek het ProService-portaal, voor nog betere service op afstand!

Voordelen voor installateurs:

Onderhoud op afstand

Als een bewoner ondersteuning nodig heeft, kan de installateur – met toestemming – via het ProService-portaal direct toegang krijgen tot het Busch-free@home®-systeem van deze bewoner. Om zo aanpassingen en wijzigingen efficiënt op afstand door te voeren. 

Minder tijd, meer efficiëntie

De installateur kan via het ProService-portaal op afstand toegang krijgen tot het System Access Point van de bewoner. Daarmee behoren dure reistijden en vervuilende kilometers tot het verleden. 

Eenvoudig te bedienen

Na een succesvolle registratie kan het ProService-portaal in myBUSCH-JAEGER geïntegreerd worden. Dit om de mogelijkheden voor onderhoud op afstand naadloos in Busch-free@home® te integreren – en dat zonder aanvullende hardware. 

Voordelen voor eindgebruikers:

Transparantie

Iedere keer dat toegang wordt verleend tot het System Access Point van de bewoner, wordt dit geregistreerd in het ProService-portaal. Deze informatie is zowel voor de eindgebruiker als installateur zichtbaar in de historie. Zo kan de geregistreerde tijd eenvoudig gebruikt worden voor de eindafrekening van de arbeidsuren.

Afspraken maken makkelijk gemaakt

Aanvragen van eindklanten kunnen eenvoudig op afstand behandeld worden. Dat betekent minder afspraken ter plaatse, minder kilometers en geen gedoe met het inplannen van afspraken. 

Snellere reactietijden

Dankzij het ProService-portaal is het lastig inplannen van afspraken verleden tijd. Aanpassingen en wijzigingen kunnen namelijk snel en op afstand opgelost en verwerkt worden. Dat scheelt zowel installateurs als klanten kosten en moeite. 

Al geregistreerd?
Installateur registreren voor Proservice portal

Meld je als installateur heel eenvoudig aan op het ProService-portaal met je bestaande myBUSCHJAEGER-inloggegevens of registreer je. 

Meld je direct aan 

Kosten ProService-portaal

Onderhoud op afstand van het klantsysteem via het portaal is gratis. Voor de integratie van meerdere klanten wordt een jaarlijks bedrag van 89 euro in rekening gebracht. Het exclusieve onderhoud van één klantsysteem blijft gratis. 

Met zekerheid tevreden klanten

Voor eindklanten is de kracht van het portaal direct duidelijk, want de klant krijgt volledige transparantie en is verzekerd van veiligheid. Zo kan alleen de eigenaar van het systeem de installateur voor maximaal 24 uur toegang verlenen via een beveiligde, gecodeerde end-to-end-verbinding. Deze verbindt het ProService-portaal en het System Access Point met elkaar. 

 

Elke keer dat er toegang wordt verleend (persoon, tijd en duur) en elke wijziging aan het systeem van de klant wordt geregistreerd en onveranderlijk weergegeven voor de gebruiker en installateur. Bovendien kan de verleende toegang op elk moment door de eindgebruiker worden beëindigd. Dat schept vertrouwen. Klanten kunnen immers op elk moment zien wanneer en hoe lang de installateur aan het systeem gewerkt heeft. Een ander voordeel voor de klant is het wegvallen van reiskosten en een aanzienlijk snellere verwerking van de aanvraag.